יום שבת, 31 בינואר 2015

הורים יקרים שבוע טוב,

בשבועיים האחרונים אנו ממשיכים לעסוק בנושא "המשפחה שלי".
שיחקנו במשחקים של פעם שהסבים והסבתות של הילדים שיחקו בהם, התחלנו ליצור סיפורים על המשפחה של כל ילד ובתחומים של שפה וחשבון, אנו למדים דרך נושא זה בדרכים מגוונות.

אני מזכירה כי יום המשפחה יתקיים ב- 20.2 בחממה בשעות הבוקר. יהיו כמובן פרטים נוספים בהמשך.

"בימת צהריים"-
אנו ממשיכים את הפרויקט רק בנוסח מעט שונה- כעת הילדים בוחרים את הלוז של כל שבוע והם אחראיים על היום שלהם. בכל יום ילד אחד יציג משהו על עצמו.

הבתים החמים:
אני מאוד שמחה לשמוע חוויות מהילדים ומההורים המארחים! יש בתים חמים נהדרים- פעילויות בעקבות סיפור ילדים, הכנת פיצה עם חידות על הרכיבים, פאזלים מיוחדים, פעילות חורפית של הכנת מטריות ומחממי צוואר, משחקי חנוכה בחודש של החג ועוד רעיונות רבים ונפלאים!

חשוב לי שתשלחו לי את התאריכים שאין עדיין בצורה מסודרת למייל + תוכן של כל בית חם.
אני מחכה ומצפה לשאר התאריכים שיישלחו אליי.

שיהיה שבוע מקסים עם מזג אויר חמים ונעים!

מעיין


כמה תמונות מהבתים החמים האחרונים...















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה