יום שבת, 11 בפברואר 2017

תרגיל ארצי ללמידה בשעת חירום- יום ראשון 12.2.2017

שלום רב,

כחלק מהערכות לשעת חירום, יתקיים מחר, יום א'  ה-12 בפברואר, תרגיל "למידה מרחוק" , במהלכו מתבקשים התלמידים לבצע למידה מהבית החל מתום יום הלימודים ועד השעה  22:00 באותו היום.
במהלך התרגיל, התלמידים מתבקשים לבצע פעילות מתוקשבת ולאחריה כתיבת תגובה בבלוג. 

מצרפת קישור לאתר אופק:  http://ebag.cet.ac.il/ על התלמידים, למלא את המשימה הנקראת - "כותבים ומביעים דעה". 
במקרה של עומס על האתר, יש להמתין וללחוץ "רענן" עד לעליית הקישור.

מזכירה כי שם המשתמש והסיסמה לאופק הינם שם פרטי ושם משפחה ברצף ללא רווחים.

לאחר מכן יש להכניס תגובה בבלוג.

מצרפת הסבר כיצד יש להוסיף תגובה בסיום המשימה. 


איך התלמידים כותבים תגובה בבלוג:
 1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה    או  >השב      או  >אין תגובות   
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

בהצלחה, שירן

33 תגובות:

  1. זה היה טקסט מעניין פעילות ממושכת וכייף לעסות את זה באופק אוהבת ובהצלחה לכולם דניאל מ-ג2

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. זה היה טקסט מצחיק ומעניין! ☺ נהנתי לעשות אותו

    השבמחק
  4. הפעילות הייתה מעניינת וחבייתית ,חבל שלא נותנים יותר שיעורים באתר אופק. בהצלחה לכולם
    תומר שדה

    השבמחק
  5. הסיפור היה משעמם אבל נהניתי לבצע את המשימה.
    עידו.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. הטקסט היה קצר ומעניין ומאוד אהבתי אותו!
    עמרי פוגל

    השבמחק
  8. נהנתי מהמשימה כי היא היתה מענינת וכיפית!
    תמרה בלכר

    השבמחק
  9. היה קל ומעניין
    ליאל קוליוק

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  11. לא כל כך אהבתי את המשימה מקווים שאתם תאהבו! מאדם ג'2

    השבמחק
  12. היה כיף מעניין ומאוד נהניתי
    עלמה יעבץ

    השבמחק
  13. לדעתי המשימה היתה סבבה אבל לא הצלחתי לשלוח אותה
    מקווה שאתם תהינו שירה!

    השבמחק
  14. היה לי כיף ומעניין והיה די קל!!נעמי ג2

    השבמחק
  15. אני נהנתי מהטקסט אבל בסעיפים האחרונים השאלות לא היו ברורות.
    מאורי דיכל שמגר

    השבמחק
  16. לי היה קל הטקסט והוא היה מאוד מצחיק ונחמד!!!!!!!!!! מעמית נאמן

    השבמחק
  17. הטכסת היה כצר אבל חמוד יאיר ג2

    השבמחק
  18. זה היה נפלא מעניין ומקורי.מכרמל

    השבמחק
  19. זה היה קשה, אבל נהניתי.
    שלי כהן

    השבמחק
  20. המשימות היו מעניינות וכיפיות!!!
    הטקסט היה לי קצר קל ונחמד... כיף לעשות שיעורי בית במחשב :)
    3> קורל עופרי :)

    השבמחק
  21. המשימה היתה כיפית ומעניינת בעני זוהר

    השבמחק
  22. המשימה הייתה קלה.
    זה לקח ממש דקה.
    זאת משימה מעניינת
    דריה תורן

    השבמחק
  23. גם אני לא הצלחתי לשלוח
    עידו ברזילי

    השבמחק
  24. זה היה טקסט מגניב. סשה רוסקין מ-ג2

    השבמחק
  25. סיימתי את המשימה. גלי

    השבמחק
  26. לי היה מעניין בשאלות. אמילי

    השבמחק
  27. היה נחמד כי כיף לכתוב על מה שאני אוהבת. אמה שור

    השבמחק
  28. נהניתי מאוד מהמשימה והיה לי כייף.
    עילאי

    השבמחק
  29. גם אני לא הצלחתי לשלוח. חנוך

    השבמחק
  30. המשימה היתה סבבה היתי שמחה לקצת יותר קשה
    טל

    השבמחק