יום ראשון, 10 במרץ 2019

הכנה לתרגיל למידה מרחוק שיתקיים ביום רביעי 13.3.2019

תלמידים יקרים,

ביום רביעי 13.3.עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל ארצי ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר, בו יתרגל כל תלמיד בביתו למידה מקוונת בהנחיית מוריו.
מטרת התרגיל היא לבדוק את היכולת שלנו לקיים למידה ותקשורת בין מורים לתלמידים בעתות חירום. 

היום, יום ראשון, אנו נתרגל את הכניסה לבלוג. 
לאחר שתגיעו לביתכם אחר הצהריים, 
הנכם מתבקשים להיכנס לבלוג הכיתתי, לרשומה זו ולכתוב בתגובה:
אני מוכן/אני מוכנה. ואת השם שלכם.

ניתן לבצע משימה זו עד השעה 20:30. 

בהצלחה לכולנו. נעמה

תמונה קשורה
איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

26 תגובות:

  1. אני מוכנה. נעמה סקלי

    השבמחק
  2. אני מוכנה גלי ישראלי

    השבמחק
  3. אני מוכנה מאיה מולד

    השבמחק
  4. אני מוכנה.עמית נאמן

    השבמחק
  5. טליה בן שושן10 במרץ 2019 בשעה 16:17

    אני מוכנה. טליה בן שושן

    השבמחק
  6. אני מוכן. אורי דיכל שמגר

    השבמחק
  7. אני מוכנה לתרגיל - דניאל חזן שלפי

    השבמחק
  8. אני מוכנה.קורל עופרי

    השבמחק
  9. אני מוכן.עמרי פוגל

    השבמחק
  10. אני מוכנה. ליאל קוליוק

    השבמחק
  11. אני מוכן.אדם שוורץ

    השבמחק
  12. אני מוכנה. שירה בנוביץ

    השבמחק
  13. אני מוכנה יולי קורדובה

    השבמחק
  14. אני מוכן, עידו ברזילי

    השבמחק
  15. אני מוכן.אביב מסלם

    השבמחק
  16. רוני בן מאיר10 במרץ 2019 בשעה 18:50

    אני מוכנה.רוני בן מאיר

    השבמחק
  17. עילאי זילוף10 במרץ 2019 בשעה 19:21

    אני מוכן
    עילאי זילוף

    השבמחק
  18. אני מוכן
    חנוך קריסטל

    השבמחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. אני מוכן. עומרי רובין

    השבמחק
  21. אני מוכנה, טל פלג

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה מצטערת על האיחור, נטע שטרן

      מחק
  22. אני מוכנה אמילי רוזן טל

    השבמחק