יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

חג שמח!!!

אני מקווה שאתם נהנים עם ילדכם היקרים לי מאוד, ומנצלים את הזמן שיש לכם ביחד טוב :)

רציתי להודות לוועדת אירועי הגיבוש על אירוע ראשון מדהים ומושקע ל- א' 2!!! לגלית אמא של זוהר, רעות אמא של אדם, מאשה אמא של סשה, רינה אמא של אורי, גילי אמא של ניר ונויה אמא של רוני צוף.
הן עמלו ממש קשה והיה להן מעט מאוד זמן לארגן את הכל, ואני חושבת שראינו את התוצאה בערב המקסים שהיה לנו בירקון בשלישי...! אז כל הכבוד לכן ויישר כח!

יהיו עוד שני אירועי גיבוש במהלך השנה בהוועדה תארגן. אחד יהיה באיזור חג החנוכה והשני לקראת סוף השנה.

כמו כן, נפגשתי עם וועדת ימי ההולדת לפני כמה ימים וקיבלנו החלטות לגביי המסיבות הכיתתיות ולגבי המתנה הכיתתית לילדים. - אתם תקבלו בקרוב מייל מוועדת ימי ההולדת המסכם ומסביר את הכל.
בהתאם לזאת, תהיה לנו בקרוב מסיבת כיתה ראשונה לילדי ימי ההולדת של ספטמבר ואוקטובר- על כך תקבלו פרטים בזמן הקרוב.

שיעורי בית לחג:
כל מי שלא סיים בכיתה את השיעורים לקח אותם הביתה. (רוב הילדים לא סיימו)
השיעורים הם בחשבון- בחוברת שבילים, ובמארז של שבילים פלוס. העמודים הם 6-14, כולל עמוד 14. רוב הילדים נמצאים בין עמוד 9 ל- 10.
הורים שלא מצאו אצל ילדם את החוברת בתיק, תכתבו לי בבקשה, בכדי שאגיד לכם אם הוא / היא אכן סיימו את השיעורים בכיתה.

- חשוב- אם אתם נתקלים בקשיים מסויימים כשאתם יושבים עם ילדכם להכין את שיעורי הבית- קשיים בהבנת החומר / הבנת הוראות, אשמח אם תעדכנו אותי גם כן, בכדי שאוכל להערך בהתאם.

במהלך החופשה, אני מבקשת, לרוקן את התיקייה של ילדכם ולהשאיר רק את הבינגו של חגי תישרי שעשינו ביחד בכיתה בפעילות על סוכות.
אני ממליצה לכם בחום, לשמור את הציורים שהילדים הכינו מתחילת השנה, אלו מזכרות יקרות מפז בשבילם :)

- ליום ראשון, ה- 19.10, אבקש מכם להביא את הספרים שחילקתי לילדים שבית הספר העניק להם במתנה- הספרים עם השירים.
כמו כן, הביאו נא את חוברת שבילים ואת המארז של שבילים פלוס.

שיהיה המשך חג שמח וחופשה מהנה!!!

שלכם,
מעיין

כמה תמונות מהאירוע:


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה