יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

חג שמח ושבת שלום :)

תכף נפגשים שוב. אני מקווה שילדכם מתרגשים לחזרה לכיתה כמו שאני מתרגשת!

שלחתי עם הילדים ביום שיצאנו לחופשה, מערכת שעות מתוקנת (אם יש ילד שלא קיבל אנא עדכנו אותי)

במערכת השעות הזו, שימו לב שמופיעה בה מורה חדשה- מלי. 
למי שעדיין לא מעודכן, המורה של א' 1, מורן, עזבה את בית הספר לפני כחודש, והחליפה אותה כמחנכת א' 1, מיטל.
מיטל, לפני ההחלפה עם מורן, הייתה המורה השלישית שלנו שלימדה את הילדים ביחד איתי שפה וחשבון.

ובכן, כרגע מיטל ממשיכה ללמד את א' 2 מדעים, ומי שמחליפה אותה בשפה וחשבון זו מלי.
מלי היא מורה ותיקה בבית הספר והיא תעביר איתי שיעורים לילדכם והיא תהיה חלק בלתי נפרד מהכיתה השנה.


- אני נאלצת להזכיר שוב- מי שאין לו תיקייה עדיין בתיק של ילדכם, אנא הכניסו לו או לה לתיק. לכל הילדים חיית להיות תיקייה בתיק!

- אני מזכירה שביום ראשון לילדים יש ספורט. אנא ציידו אותם בהתאם (מים, נעלי ספורט וכובע).

שיהיה לכולנו סופ"ש נעים וחזרה קלה ונוחה לשגרה.

מצורף לו"ז "בימת הצהריים" - אני מזכירה כי זהו פרוייקט המיועד להנאה ולכיף בשביל הילדים. אם יש ילד שלא מוכן עדיין להציג בפני הכיתה, אנא אל תלחצו עליו ורק תודיעו לי שהוא לא מוכן עדיין.
הילדים לא חייבים לבצע את הפרוייקט, זוהי זכות ולא חובה.

ראשון
לירן
קורן
נעמי
שני
מיכאל
נעמי
אורי
שלישי
עילאי
שירה
עמית
רביעי
רוני צוף
מתן
תמרה
שישי
גיא
זוהר
טל






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה