יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

השבוע שהיה

הורים יקרים,
בימי שני ושלישי נפגשנו לימי הורים, התעדכנו בנעשה בכיתה ושיתפנו אחד את השניה על כל ילד וילדה בכיתה. שמחתי לראות את כולכם ומקווה שהיו לכם ימי הורים מוצלחים כמו שהיו לי, כפי ששמתם לב אין הערכה מילולית במגמות, לכן הורה שרצה לקבל הערכה על ילדו הלך למורה כדי לשמוע מפיו, במידה ולא הצלחתם לפגוש את מורי המגמות ונשארה בכם תהיה, בקשה או שאלה אנו שלחו לי מייל ואעדכן את מי שצריך.
השבוע החלטנו, הכיתה ואני, כי בימים שיש לנו מגרש לא משחקים בבלייד בבית הספר- מה שאומר שבימי ראשון שלישי ורביעי חל איסור להביא בלייד לבית ספר, מבקשת את העזרה של כולכם בעניין.
ביום רביעי נבחנו הילדים מבחן בשפה, מבחן הבודק הבנת הנקרא ונותן לי תמונה רחבה יותר על כל ילד וילדה בכיתה.
השבוע ילדי המחול יהיו עסוקים בחזרות, אני רוצה להזכיר שעל הילדים להשלים את החומר שיחסירו, האחריות היא שלהם וחייבים ללמד אותם זאת.
השבוע אחליף מקמות ישיבה בכיתה, וכך נמשיך לעשות בכל חודש השנה, יש חשיבות רבה בעיני לשבת בכל פעם ליד ילד אחר בכיתה.
אנו ממשיכים עם פרוייקט גיבורי העל וביום שני נמשיך בהכנת המצגת של הגיבור האישי.

שיהיה לכולנו שבוע טוב,
שירן  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה