יום שבת, 9 בדצמבר 2017

השבוע שהיה

שלום לכולם,

השבוע בכיתה המשכנו לשוחח על מודל גיבורי על, לכל אחד מאיתנו יש תכונה מעצימה וכולנו יחד גיבורי על. השלב הבא של המודל הוא בחירת גיבור אישי עם תוכנות של גיבור, בכיתה במהלך התקופה הקרובה נעלה לחדר מחשבים וכל ילד יכין מצגת על הגיבור שלו. 
במצגת כל אחד יכתוב מדוע הוא בחר אותו כגיבור כאשר בסופה הוא יצטרך לזקק את המצגת לתכונה אחת- התמדה, אמונה, אומץ וכו... תלוי בסיפור ובגיבור. 

השבוע, ילדי מגמת המחול צפו במופע מחול של הבוגרים, הם נהנו מאוד ומתרגשים לקראת המופע שיהיה להם בקרוב. 
מחר, יום ראשון נחגוג את חג החנוכה, נציין אותו בפעילות שכבתית עם תחנות כיפיות הקשורות לחג. 
בנוסף, מחר ילדי מגמת המוסיקה יעלו קונצרט ויופיעו בפני כיתות ב-ג, שיהיה להם בהצלחה!
ביום שלישי נצא למוזיאון לבקר בתערוכה של יפעת בצלאל, נצא בסביבות השעה 9:30  ונחזור השעה 11:00 לערך. מבחינת מערכת- נא לשלוח את הילדים עם שפה וספר קריאה, לא לשכוח ספר קריאה!

פרוייקט ללא מסכים- השבוע חליקתי את ילדי הכיתה לזוגות בפרוייקט, אבקש לנסות להפגש עד ה15.1.18(יש באמצע חופשת חנוכה). בתחילת השנה חלקכם הביע התנגדות לפרוייקט, ברצוני לחדד את החשיבות לכך- בית הספר הינו על אזורי דבר המקשה מאוד לילדים להפגש אחרי הצהריים, אנו בבית הספר מעודדים פגישות אחרי הצהריים ומקדמים פרוייקט מסוג זה, השנה ילדי הכיתה בחרו את בני הזוג שלהם ולכן יהיה מעט יותר קל להפגיש. אני מבקשת ומצפה למלוא שיתוף הפעולה בעניין למרות הקושי במרחק.

לידיעתכם, תאריכי מבחנים לתקופה הקרובה:
* .22.12.17 - מבחן בלשון
* 1.1.18- מבחן בתקשוב
* 8.1.18- מבחן בחשבון
כמובן שהמורים יעדכנו חומר למבחן השבוע. 

ביום שישי חגגנו את יום ההולדת של הקבוצה הראשונה, היה כיף ומלא בשמחה. (תמונות מצורפות בהמשך) 

* כיבוד ליומהולדת-אבקש מכם לעדכן אותי לפני יומהולדת מהו הכיבוד הקבוצתי כדי למנוע כפילויות. (לא לשכוח כי אנחנו חוגגים עם ד3 לכן יש צורך לשוחח גם עם הורי החוגגים שלהם).
אני רוצה להזכיר (וממליצה על כך בחום) שכיבוד יכול להיות גם ירקות ופירות חתוכים. 

שיהיה לנו שבוע טוב,
שירן









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה