יום שבת, 17 בפברואר 2018

מה היה לנו?

הורים יקרים,
מרתון תא- בשבוע הבא נצא לעודד את הרצים במרתון תא, נכון לרגע זה התנדבו שני הורים להצטרף אלינו למרתון, אנו זקוקים לעוד 3 מתנדבים, מי שיכול אנא לשלוח לי מייל חוזר.

השבוע אסתי נכנסה לכיתה לשוחח איתנו קצת. דיברנו על משחק שמספר ילדים משחקים בכיתה, משחק שבו המשתתפים מקבלים אתגרים ומשימות וצוברים נקודות, כמו הרבה דברים בחיים כשמתלבטים עורכים טבלה וכך עשינו יחד בכיתה. ערכנו טבלה ובה ציינו בעד ונגד המשחק ועם השיחה הילדים ראו כי הנגד עולה על הבעד ויחד הבנו כי המשחק אינו ראוי לגילם, השיחה היתה מאוד נעימה וברוח טובה והילדים היו מאוד בוגרים ומבינים.
משחק מסוג זה מעמיד את הילדים בלחץ חברתי, מטשטש את הגבולות ולעיתים מסוכן. בעקבות השיח התחלנו בפרוייקט חדש בכיתה, הזכרנו משחקים מוכרים לכולם ובקבוצות חשיבה המצאנו משחקי שפה, חשבון או סתם רבעיות, פרוייקט זה מקדם ומביא לאחדות וגיבוש בכיתה.

ביום רביעי עלינו לחדר מחשבים לתרגל כניסה לבלוג לשם תרגיל חירום ארצי שיהיה בקרוב.
שפה- התחלנו בנושא חדש שילווה אותנו בתקופה הקרובה, המשל. ניתחנו את המשל הראשון שלנו- השועל והחסידה של איזופוס ועם זה נמשיך בשבוע הבא.
חשבון- ממשיכים בפילוג ופתרון בעיות, המבחן הקרוב בחשבון יהיה ב5/3/1.
מדעים- התחלנו את מצבי צבירה, למדנו את שלושת מצבי הצבירה המוכרים והתהליכים שבניהם.                                              לשון- משפחות מילים ופעלים.
שיהיה לנו שבוע טוב ומשפחתי,
שירן

תגובה 1:

  1. המשימה הייתה קלה ומעניינת, והמשימה לימדה אותי שצריך ליהייות מאוד זהיר בינטרנט

    השבמחק