יום חמישי, 22 בפברואר 2018

תרגיל למידה בשעת חירום

הורים ותלמידים יקרים,
בתאריך 22/2/18 עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל ארצי ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר, בתרגיל זה יתרגל כל ילד בביתו למידה מקוונת בביתו.
היום, יום חמישי, לאחר שתגיעו לביתכם אחר הצהריים, הנכם מתבקשים להכנס לבלוג הכיתתי ולרשומה זו, ולבצע את המטלות המפורטות בהמשך. עליכם לבצע את המטלה עד השעה 22:00. (הורים, אנא עזרו לילדכם במידת הצורך)

איך כותבים תגובה בבלוג

1. בחרו תחת הפוסט המתאים- השב/ הוסף תגובה במקרה ואין תגובות כלל.
2. הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3. בחרו בתיבה ליד "הגב כ:"
4. בחרו שם/כתובת אתר
5. כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.  בחרו המשך
7. בחרו פרסם

לפניכם משימה בנושא "גולשים בטוח ברשת". (אנא לחצו על השורה התחתונה גולשים בטוח ברשת ותעברו מיד למשימה)

גולשים בטוח ברשת  - לחץ כאן.

אנא היכנסו ובצעו את המשימה כולה, בסיום, הוסיפו לרשומה זו תגובה, ובה ענו על השאלה:
אילו כללים לגלישה בטוחה את/ה מתכוון/נת לישם ומדוע.

תרגיל מוצלח לכולנו,
שירן

29 תגובות:

  1. אני מתכוונת לישם את הכלל שאני לא אתן את הסיסמה שלי לחבר או חברה גם עם אני סומכת הלהם\ן

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתכוונת לישם את הכלל שצריך לשמור על הפרטיות שלי כי עם מעלים דברים זה יכול לגרום לבעיות חברותיות.

      מחק
  2. אני מתכוונת ליישם את הכלל שלא להעלות תמונות לא יפות ולא מכבדות
    כי פייסבוק הוא בסופו של דבר נוצר להנאה ואנחנו רוצים שהוא ישאר
    נחמד להנאה.

    השבמחק
  3. אני מתכוון לשמור על כל החוקים שיש באינטרנט כדי להגן
    על עצמי.

    השבמחק
  4. אני אשמור על הדברים המיועדים לי בכדי למנוע סכנה ברשת,פעילות זוחיזקה לי עד כמה זה חשוב.
    תודה רבה

    השבמחק
  5. אני מתכוון ליישם את הפרטים המוצגים בסרטון זה ובמשימה.

    השבמחק
  6. טוב שיש משימות כאלו כי לא תמיד אנו שומרים על כללי הרשת

    השבמחק
  7. שירה שכמו שראיתם עשתה והגיבה על המשימה...22 בפברואר 2018 בשעה 17:47

    אני מתכוונת ליישם את הכלל שצריך לשמור על הפרטיות ולא לספר על הסיסמא לחברים

    השבמחק
  8. משימה מאוד כיפית שיכולה ללמד אותמו את כללי הזהירות ברשתות חבריתיות
    וברשת בכלל.

    השבמחק
  9. אני מתכוונת לישם בצורה בטוחה את הכלל של "לא לספר את הסיסמה לחברים" ו "להתעלם מאנשים שמנסים לעבוד עלינו."

    השבמחק
  10. דניאל חזן שלפי22 בפברואר 2018 בשעה 17:53

    אני מתכוונת לשמור אל בטיחות החוקים באינטרנט

    השבמחק
  11. המשימה מלמדת שאסור לישלוך דברים אישיים לאנשים שאנחנו לא מכירים

    השבמחק
  12. עידו:
    בחרתי חושבים פעמיים לפני שמעלים

    המשפט שומר שהתמונות לא יגיעו לידיים לא נכונות ושלא יצחקו עלי

    השבמחק
  13. גלי ישראלי שרה22 בפברואר 2018 בשעה 18:04

    אני מתקוונת לשים כלל שאומר חישבו פעמיים לפני שמעלים ואולי לתוב כמה כרזות המבהירות את הדבר

    השבמחק
  14. אני מיישמת את הכלל חושבים פעמיים לפני שמעלים מידע אישי

    השבמחק
  15. אני מתכוונת לישם את הכלל חישבו פעמיים לפני שאתם מעלים משהו בפייסבוק ובאינטרנט

    השבמחק
  16. טליה בן שושן המושלמת22 בפברואר 2018 בשעה 18:19

    אני מתכוונת להפנים את הכלל חישבו פעמיים לפני שאתם מעלים משהו בפייסבוק ובאינתרנת כי זה באמת חשוב

    השבמחק
  17. אני מתכוונת לישם את הכלל שאומר לא לשתף תמונות פוגעניות או מעליבות
    מפני שהוא חשוב ונכון

    השבמחק
  18. אני מתכוונת לקים את הכללים שלא מספרים דברים אישיים ולא מספרים את הסיסמה לאף אחד אחר חוץ מלהורים כי זה מסוכן ויכולים לפגוע בך ככה.

    השבמחק
  19. לא למסור פרטים מזהים לזרים

    השבמחק
  20. אסור למסור את הפרטים שלך לאנשים זרים

    השבמחק
  21. איתי רבינוביץ22 בפברואר 2018 בשעה 20:32

    אני מישם לא לארות את הזאות האמיטיט שלי

    השבמחק
  22. אני אשמור על הכללים ואני לא אתן לאף אחד את הסיסמה שלי או את הפרטים שלי ותמיד אשתף את ההורים במה שנאמר בפסייבוק

    השבמחק
  23. חשוב לדעת שאסור למסור פרטים לאנשים זרים.

    השבמחק
  24. חשוב שנהיה זהירים ברשת ולא לנדבר עם אנשים שאיננו מכירים

    השבמחק
  25. חשוב להיות זהיר ולנקוט את כללי הזהירות ולא לענות ולספר להורים כשמישהו שלא מכירים כותב

    השבמחק
  26. אני מתכוונת ליישם את הכלל לספר להורים ולילדים ולקחת לתשומת לבי את הסכנות אשר נמצאות באתרי גלישה.

    השבמחק