יום שבת, 21 באפריל 2018

אז מה היה לנו?

שלום לכולם,
ביום ראשון יצאנו לחווה החקלאית, הכרנו צמחים שונים ולמדנו על שימושיהם השונים, שתלנו שתילים, האכלנו כבשים ואווזים ושתינו תה צמחים טעים במיוחד. היה אחר, שונה וכיף. תמונות בהמשך.

ביום שלישי זיכינו בהרצאה של א. ב יהושע חתן פרס ישראל לספרות ושירה, הילדים שאלו אותו שאלות  על תהליכי הכתיבה, כיצד מגיע לו רעיון לספר, כמה זמן לוקח לו לכתוב ספר וכו'... היה מאוד מעניין ומרגש. תמונות בהמשך.

תלבושת אחידה- אני רוצה להזכיר שתלבושות אחידה היא חובה בימים א-ה, בימי שישי אין חובה לתלבושת, בנים ללא גופיות ובנות ללא גופיות דקות (ספגטי)-  בגדים אשר מכבדים את בית הספר.

לוח מבחנים לתקופה הקרובה:
27.4.18- אנגלית, מבדק
29.4.18- גיאומטריה
(זה עוד הרבה זמן, אני יודעת אבל לידיעתכם...) 4.6.18- מבחן בתקשוב.

מיני ישראל:
ביום שישי חילקתי לכיתה את הכרטיסים למיני ישראל שיערך ביום שני הקרוב, כל ילד קיבל מעטפה עם הכרטיסים ,לעצמו ושניים נוספים למשפחה, במידה ולילד בכיתה יש אח/ות גדול/ה הגדול/ה קיבל את המעטפה עם כל הכרטיסים.
כולכם קיבלתם מייל מהנהלת בית הספר לגבי מספר הכרטיסים, לא ניתן לקבל כרטיסים נוספים מלבד שני הכרטיסים שכל משפחה קיבלה. במידה וידוע לכם כי יש משפחות שלא מגיעות תוכלו לדבר אחד עם השני על מנת לקחת מהם כרטיסים נוספים- מחר אחלק לילדים שלא מגיעים את הכרטיסים שלהם.
מידע חשוב אודות כתב החידה ב"מיני ישראל":
דפי החידה יחולקו בכניסה לאתר "מיני ישראל".
המשחק יתחיל ב-17:30.
יש להשתמש בטלפון נייד, עליכם לוודא שיש בטלפון אפליקציה של סורק קודים (QR)- ואם אין ניתן להוריד בקלות.
חובה להצטייד בכלי כתיבה!
המנצחים- זוכים בפרסים.

שיהיה לכולנו שבוע טוב,
נתראה בשני,
שירן












.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה