יום שבת, 28 באפריל 2018

אז מה היה לנו?

שלום לכולם,
ביום שני נפגשנו במיני ישראל, היה לי כיף לראות את מי שהגיע והיה עוד יותר כיף לראות את שיתוף הפעולה בין ההורים והילדים בכתב החידה.

טיול שנתי!!! ב14.5 נצא שכבת ד לטיול שנתי, לשם כך אזדקק לשניים- שלושה מתנדבים, כמובן שתנתן עדיפות למי שטרם הצטרף, פרטים נוספים אשלח במהלך השבוע.

ידוע לי כי ויקי הודיעה לכיתה על מבחן בגאוגרפיה ביום של הטיול, אי לכך המבחן ידחה ליום רביעי ה- 16.5.
בעקבות אי הבנה בין אנשי הצוות לכיתה לא היה מבחן באנגלית ביום שישי, המבחן נדחה לשישי הבא- 4.5 וכל ילד בכיתה כתב במחברתו את החומר למבחן.
ביום שישי דיברנו על האסון שהתרחש בנחל צפית, הרגעתי את הילדים ושוחחנו על נסיבות האירוע והסברתי כי אירוע זה היה אירוע חריג.
בחודש מאי יערך מבחן בשפה. למבחן אין צורך להתכונן מראש ולא נודיע על תאריך, בכיתה אנו מתרגלים כיצד כותבים עמדה וממשיכים לתרגל אסטרטגיות להבנת הטקסט.
לכבוד חגיגות ה70 שנה לישראל למדנו בשיעור מדעים על המצאות ישראליות ששינו את העולם, חילקתי את הכיתה לקבוצות וכל קבוצה קיבלה המצאה וחקרה עליה. (איך טסו להם כל כך הרבה שנים מאז הICQ שרק שני ילדים בכיתה  ידעו מה זה... ☺)
בשלב השני ערבבתי בין הקבוצות וכל תלמיד לימד את חברי הקבוצה על ההמצאה שהוא חקר עליה. (תמונות בהמשך)
מחר, יום ראשון, ד2+ד3 יציינו את ל"ג בעומר. בעקבות האסון שקרה משרד החינוך חידד את הנהלים, לכן לצערי לא אוכל לבוא- יום חמישי ה3.5 חופש.
השבוע נפגש בימי ההורים, חשוב לי שוב להדגיש כי יש חשיבות רבה לפגוש ולשמוע את המורים המקצועיים, כמו כן לפגוש את מורי המגמות  לקראת השנה הבאה.
אבקש מכם להגיע בזמן כדי שנוכל לעמוד בזמנים- נשתדל לפחות,  ו... 280 שקלים למחלף הספרים.

אז כדי לעשות סדר:
מבחן באנגלית- 4.5
טיול שנתי- 14.5
מבחן בגאוגרפיה- 16.5

שיהיה לנו שבוע טוב, נתראה בימי ההורים.
שירן





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה