יום שבת, 2 ביוני 2018

אז מה היה לנו?

שלום לכולם,
* השבוע כיתות ד-ו ישבו לצפות בהצגה נרניה, הפקת סיום של מגמת התאטרון. ההצגה היתה מהממת! היה לנו כיף לשינוי כזה באמצע היום והילדים מאוד נהנו!

* ביום שישי 15/6 נפגוש את הסופר ונמאייר (וגם גרפיקאי, קריקטוריסט, במאי ותסריטאי סרטי אנמציה)- יוסי אבולעפיה.
ביקשתי מהילדים להביא אלינו לכיתה ספרים שלו בשביל להנות מהם וללמוד מהם, ביום שישי לקחנו מחשבים נידיים וחיפשנו מידע על יוסי אבולעפיה ובשבוע הקרוב נכתוב תעודת זהות ושאלות לקראת המפגש איתו.

* חילקתי את המבחנים בשפה, אבקש לראות חתימה ממי שטרם חתם.

* קבלות למחלף הספרים- לידיעתכם, בכיתה חילקתי לילדים קבלות מחלף הספרים.

* ביום רביעי חילקתי את הכיתה לקבוצות ועלינו למעבדה, כל קבוצה ערכה 5 ניסויים אשר קשורים באויר כחלק מהלימדה שלנו בנושא באויר. (תמונות בהמשך) הילדים מאוד נהנו ומאוד הופתעו לגלות את המסקנות בעקבות הניסויים.

* ביום שישי היה ה1.6- החובה שלי לכיתה, משחקים חברתיים. היה כיף בשישי הזה. בתחילה הילדים שיחקו בקבוצות כאשר כל קבוצה שיחקה במשחק אחר וקבוצה אחת שיחקה "על הסוס", בשלב מסוים איכשהו לאט לאט כל הכיתה הצטרפה למשחק וכולנו שיחקנו יחד. היה כיף. (תמונות בהמשך)

*יום הולדת: ביום שישי 22/6 נחגוג לקבוצה האחרונה- עידו, אמילי, עמית, קורל, אמה, מיכאל ודניאל -ד2, שירה ויהונתן- ד3. אבקש לשוחח עם שאר הורי החוגגים למניעת כפילות של עוגות וממתקים, אני מזכירה כי אפשר ואף רצוי להביא ירקות ופירות חתוכים.

שיהיה לכולנו שבוע טוב,
שירן













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה