יום שבת, 16 ביוני 2018

אז מה היה לנו?

שלום לכולם,

ביום רביעי ילדי מגמת המחול הופיעו בפני תלמידי כיתות ג לקראת בחירת המגמות בשנה הבא, אנחנו שכבת ד התצטרפנו לחגיגה וצפינו בחברים. הילדים היו מהממים! היו בוגרים והיה להם פשוט כיף. (תמונות בהמשך)
בנוסף, ביום חמישי ילדי מגמת המחול השתתפו בסדנת היפ הופ כחלק ממגמת המחול בשנה הבאה, הילדים מאוד נהנו ולמדן ריקוד כיפי וחדש.

ביום שישי הקרוב 22/6/18 נחזיר את כל ספרי הלימוד שלנו, אי לכך- ביום שלישי הקרוב ה19/6/18 אבקש לדאוג שכל ספרי הילמוד שיש בבית יהיו בכיתה, אנחנו בבית הספר ביחד נעבור יחד על הספרים וננקה במידת הצורך, במידה וידוע לכם על חוסר של ספר לימוד אנא גשו למירי תירוש לשלם את החוב.

יום שישי- ביום שישי היה לנו יום עמוס ומעניין, התחלנו את היום במסלול הליכה ציוני קצר שנקרא שביל העצמאות בשדרות רוטשילד, איתן אבא של אדם הדריך אותנו לאורך המסלול והסביר לנו את גלגולה של העיר תל אביב, היה מעניין, שונה וכיפי. תודה רבה לאיתן. (תמונות בהמשך)
בנוסף לטיול שלנו, ביום שישי פגשנו את הסופר והמאייר יוסי אבולעפיה, יוסי שיתף אותנו בתהליך האיור והכתיבה שלו, סיפר לנו מספר סיפורים קצרים ולימד אותנו לאייר בדרך שונה ומיוחדת.

ביום שישי חילקתי לילדים מעטפות עם בחירת המגמות שלהם, במידה ויש ילד שאינו קיבל את המגמה שרצה/ מעוניין לשנות החלטה/ לשאול ולברר כל דבר אחר בנושא מבקש לשלוח מייל מסודר לאסתי היועצת לברור.

שיהיו לכולנו שבוע טוב,
שירן











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה