יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

שבוע שלישי יוצא לדרך :)

לפני הכל, רציתי לספר לכם על שלושה דברים נפלאים שהתחלנו / עשינו היום.

דבר ראשון- "בימת הצהריים"- היום אמה, נטע ודריה הכינו לנו פעילות משגעתתתת בה כל אחת מהן מצאה 3 דברים שהיא אוהבת המתחילים באות הראשונה של שמה, שלושה דברים שהיא לא אוהבת באותה אות, ושיר המתחיל באות הזו.
היה מקסים!!! הילדים נהנו מאוד והקשיבו להן וכיבדו אותן כשהן הציגו.

למי שלא הבין אגב, אחדד את הפרוייקט-
בכל יום ייסגרו את היום 3 ילדים, בחצי שעה האחרונה של היום. לכל ילד יהיו בערך עשר דקות להציג משהו.
הרעיון הוא, שתתקשרו זה עם זה ואולי שהם יכינו משהו מעניין ביחד או ידברו על נושא המשותף להם. זה לא חובה להכין ביחד אם אין זמן. אם לא מוצאים את הזמן לדבר עם החברים האחרים, ניתן גם להכין משהו לבד ויהיו לנו שלושה דברים נפרדים שהילדים הכינו.  הכל כשר !

הדבר השני- היום מסרתי לחמישה הילדים הראשונים את מחברות האהבה הביתה. כתבתי משהו משמח על כל ילד.
הורים, בבקשה לקרוא ביחד עם ילדכם והחזירו לי למחר את המחברת. אם תרצו להחזיר תגובה או כל דבר שתרצו שאקרא, אתם מוזמנים. שימו לב רק, שלא אחזיר לכם את המחברת שוב עד חודש הבא.

הדבר השלישי- נעה ועומר, ההורים של שירה, הביאו רעיון של ליצור דף קשר לכיתה עם תמונות של הילדים לצורך הכרות טובה יותר של כולם עם כולם.
בהתאם לזאת,  אבא של שירה החביב, הגיע היום בבוקר וצילם את כולנו בכדי להכין לנו דף קשר כיתתי עם התמונות של כל הילדים. זו הייתה חוויה נחמדה מאוד לילדים, ועומר ונעה- יישר כח, כל הכבוד על היוזמה המבורכת!

הערות כלליות-

* לכל ילד ייצא פעם בחודש לקבל את מחברת אהבה ופעם בחודש להציג משהו בסיום היום.
* בכל יום חמישי אשלח לכם את הלוח השבועי של "בימת הצהריים" של השבוע הבא.
* הוועדות שנרשמו- בקרוב נתחיל להיפגש לאירועים הקרובים + תהיה גם פגישה של וועד הכיתה.
* ביום שלישי מגיעים הורי צוות ראש השנה לכיתה, וביחד עם הילדים מכינים את התיבה של ברכות שנות טובות- הסבר על הכנת הברכות ביומיים הקרובים.
* אני צריכה הורים שיירשמו דחוף לוועדת אירועי גיבוש כיתתיים!! אף הורה לא נרשם עדיין ואנחנו רוצים להקים אירוע כבר בקרוב. 

ועכשיו לטכני:
למחר חשוב חשוב חשוב!!!

1. מי שעדיין לא הביא- מחר אנחנו מתחילים לעבוד בחוברת חשבון "שבילים" וחוברת "מפתח הקסם 1". להביא גם את המארז של "שבילים + " של חשבון- בלעדיו ילדכם לא יוכל לעבוד בשיעור!

2. יש הורים שהביאו פנקס חיסונים ללא הצהרת בריאות, יש כאלו שהביאו הצהרת בריאות ללא פנקס חיסונים, ויש כאלו שלא הביאו עדיין את שניהם. אנא, בדקו בבית והביאו את מה ששכחתם. בהקדם.

3. לגביי דברי מחזור- תודה תודה תודה על ההיענות המהירה כל כך ועל הנכונות להביא הרבה דברי מחזור! אתם נהדרים!
אנחנו כבר לא צריכים כרגע קופסאות ופקקים כי יש לנו המון בזכותכם. מה שכן עדיין צריך זה גלילי נייר טואלט קטנים- וכמה שיותר. תודה :)


שוב תודה, ושיהיה לכולנו שבוע טוב ורגוע.
מעיין




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה