יום שני, 8 בספטמבר 2014

הורים יקרים,

השבוע השני ללימודים התחיל ואנחנו מתרגשים ממנו מאוד (הילדים ואני כמובן).

מעכשיו, אכתוב לכם כרגע פעם בשבוע, בימי חמישי בדרך כלל ולא כמו היום, אלא אם כן יש הודעות חשובות, כמו שיש לי היום.

כמה הודעות:

1. עדיין חסרים לי פנקסי חיסונים והצהרות בריאות. בבקשה תביאו מי שעדיין לא הביא.
2. יש ילדים שאין להם תיקיות עדיין. התיקיות הן הכרחיות כי אחרת לילדכם אין מקום לאכסן את דפי העבודה והיצירות שלהם.
3. מיום ראשון יהיו כמה שינויים בכיתה:

- יש להביא את הספרים של "מפתח הקסם" (מספר 1) ואת "שבילים", חשבון- למי שעוד לא הביא (יש לכם זמן להיא עד יום ראשון).

- סיפרתי לילדים וכעת אני מספרת לכם-
מיום ראשון בכל צהריים תהיה בכיתה "בימת צהריים". בימת הצהריים היא למעשה מקום שיאפשר לילדכם להתבטא בו, להכיר אחד את השנייה יותר ולקחת חלק בלתי נפרד בנלמד בכיתה.
איך זה ייעשה? בכל יום בסוף היום, תוקדש חצי שעה ל- 3 ילדים לסגור את היום באיזו דרך שהם יבחרו- הם יכולים לספר לנו על משהו שלא ידענו, או לדבר על נושא ששלושתם מתעניינים בו, או לספר על עצמם- בגדול, מה שהם יבחרו לנכון.
בכל סוף שבוע, אשלח לכם בבלוג הכיתתי את הלוח השבועי, ובו בכל יום יהיו כתובים 3 ילדים שסוגרים את היום.
כך שביום שבת תמיד תדעו אם הילד שלכם כבר ביום ראשון שאחרי סוגר את היום.

- בכדי שפרוייקט זה אכן יתקיים, לקראת סוף השבוע, אשלח עם ילדכם דף קשר חדש לכיתה, שיהיה מעודכן. כך, תוכלו ליצור קשר עם ההורים של הילדים שסוגרים את אותו יום ביחד עם ילדיכם.

- מחברת קשר- שיניתי את שמה ואנחנו נקרא לה מהיום "מחברת אהבה". החל מיום ראשון, בכל יום יקבלו 5 ילדים את המחברות בחזרה הביתה עם מכתב אהבה על כל ילד או ילדה- כמה דברים חיוביים ששמתי לב שקורים לו או לה בכיתה.
מפאת הקושי לכתוב ל- 41 ילדים בכל יום, בכל יום יקבלו 5 ילדים אחרים ולדכם בסופו של דבר יקבל את המחברת אף הוא.
כרגע אכתוב לכל ילד אחת לחודש במחברת אהבה. כשיהיו שינויים אעדכן.

- אני צריכה לתביאו לכיתה כמה שיותר חפצים של מחזור- קופסאות של קורנפלקס, משחות שיניים, והכי חשוב- מלא גלילי נייר טואלט. אנחנו מתחילים בקרוב ליצור בובות ממחזור ואשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בכך.
בנוסף, גם אשמח מאוד לעזרה עם פקקים- כל פקק של בקבוק שאתם זורקים בבקשה תשמרו ותביאו עם ילדכם לבית הספר. (בשביל משחקי חשבון).

אני חוזרת ואומרת כלפיי מקומות הישיבה- המקומות אינם קבועים, ואחליף אותם עוד הרבה פעמים. אני שמחה שחלקכם פונים אליי עם דאגות וקשיים שילדכם משתפים אתכם בהם. זה אומר שילדכם משתפים ומדברים על מה שקורה להם ומה שהם מרגישים בכיתה, וזה כשלעצמו מצויין!

תודה לכם ושיהיה המשך שבוע טוב ורגוע לכולנו.

מעיין








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה