יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

שבוע חדש... :)

כמה דברים קטנים:

- קודם כל- חשוב- אם אתם רוצים לקבל התראה למייל שלכם בכל פעם שאני מפרסמת משהו בבלוג, זה אפשרי.
בצד שמאל על המסך כשאתם נכנסים לבלוג, ישנה שורה שאפשר להכניס בה את כתובת המייל שלכם בכדי לקבל התראה על הבלוג.
רק שימו לב, ההתראה היא באיחור תמיד אחרי שאני רושמת. זה אומר שאתם מקבלים התראה אחרי כמה שעות מכתיבת הבלוג. קחו בחשבון.

1. טקס פתיחת שנה יהיה ביום שלישי בשעה 09:00 בבוקר. הוא ייערך כחצי שעה ולאחריו תהיה הרקדה. הטקס יתקיים בקמפוס ולא בחטיבה הצעירה, לכן תגיעו ישר לשם. הטקס הוא לא חובת נוכחות, לכן אתם לא חייבים להיות בו.
לאחר הטקס, אבקש להיפרד מהילדים כמה שיותר מהר ובקלות, בכדי שנוכל להמשיך את סדר היום כרגיל.

2. אני מזכירה- לדבר עם ילדכם על מהו חג בשבילם, ושיביאו / ידברו על מה מזכיר להם חג למחר.

3. יש ילדים שאין להם תיקייה עדיין בתיק! אני מבקשת מכולכם, בדקו בתיקים של ילדכם, ואם אין להם עדיין תיקייה, אנא הביאו עימם תיקייה עד מחר! הם מקבלים עבודות יצירה ועבודות שהם הכינו, ואין להם לאן להכניס אותן.

4. מיד לאחר ראש השנה, לעיתים, יהיו פעמים שילדכם לא יספיקו לסיים משימה שתהיה להם בכיתה והם יצטרכו לסיים אותה בבית. אני לא תמיד אכתוב לכם על שיעורי הבית, לכן, חשוב לבדוק את החוברות של ילדכם ולראות אם יש עמודים המסומנים כשיעורי בית (או שהם יהיו מוקפים בעיגול או שיהיה סביב מספר העמוד איור של בית). לרוב, אם אכן תהיה להם חוברת בתיק, כנראה שיש להם משימה לסיים, אחרת הם היו משאירים אותה בכיתה.

5. מחר היום האחרון בו תוכלו להביא ברכת שנה טובה לילדכם. בבקשה אל תשכחו, אני רוצה שלכל הילדים תהיה ברכה מכם ושאף ילד לא יהיה ללא ברכה מהוריו.

ערב נעים,
מעיין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה